Bekijk alle vacatures

Coördinator organisatie, veiligheid en duurzaamheid

vanuit onze hoofdvestiging in Born

Voor onze vestiging in Born hebben wij een vacature voor een nieuwe collega in de functie van Coördinator organisatie, veiligheid en duurzaamheid (m/v).

De functie

In deze functie ben je de spin in het web binnen onze bedrijven wanneer het gaat om organisatie, duurzaamheid, arbo en milieu aangelegenheden. Daarnaast richt deze functie zich op het plannen, begeleiden en bewaken van activiteiten met betrekking tot de regelmatige risico inventarisatie, uitvoering en evaluatie. Kortom, je bent medeverantwoordelijk voor de uitvoering en opvolging van het kwaliteit en veiligheidsbeleid. Je werkt aan een meerdere terugkerende projecten op het gebied van organisatie en duurzaamheid, en je initieert projecten naar aanleiding van nieuwe of gewijzigde regelgeving. Je zorgt voor verslaglegging, controle en borging van certificaten. Je overlegt met interne afdelingshoofden en externe instanties en maakt op basis daarvan planningen, controleert de uitvoering ervan en brengt verslag hierover uit. Op basis hiervan evalueer je en doe je nieuwe voorstellen voor verbetering. Hierbij zul je ook de directie informeren over naleving op de werkvloer. Je houdt je bezig met het opstellen van een kwaliteits- en veiligheidsplan en nieuwe regels voor kwaliteit, arbeidsveiligheid en milieu. Vervolgens ben je verantwoordelijk voor het toepassen van de voorschriften en de wettelijke, veiligheids-, bedrijfs-, en werkvoorschriften. Naast het bewaken van deze voorschriften houd je je bezig met het beheren en bijwerken van het register voor de normen en voorschriften en zal een deel van je werk ook bestaan uit een uitvoerende zaken. Denk hierbij aan het bijhouden van inspecties en rapportages.

Jouw profiel

Om je uitzoekwerk en overleg te kunnen voeren met onze techneuten in de werkplaatsen dien je een technische bagage te hebben die je hebt opgebouwd middels een technische basisopleiding en aanvullende werkervaring. Je werkervaring heb je opgedaan in een automotive omgeving, landbouwmechanisatie of verhuur van voertuigen en/of machines. Je voelt je thuis bij een bedrijf waar klanten, techniek, commercie en collega’s continu om aandacht vragen. Je werkhouding is geordend en gestructureerd. Wellicht ben je iemand die graag in de techniek en garage omgeving werkzaam wil blijven, maar een tandje terug wil in fysieke belasting. Deze functie vraagt wel om gedegen bekendheid met Microsoft Office pakketten zoals Word en Excel.

Wij bieden

  • Een baan met ruimte voor eigen inbreng in een jong team en informele werksfeer;
  • Afwisselende en veelzijdige werkzaamheden;
  • Een dynamisch bedrijf waar je kunt werken in een jong en gedreven team;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals aanvullende zorgverzekering en pensioen.

Wij vragen

  • Je bent voor 32 – 40 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een mbo of hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt enige kennis van kwaliteitsnormen, veiligheid, gezondheid, welzijn en milieu
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je bent analytisch ingesteld maar kunt ook goed organiseren en motiveren;
  • Ervaring in de sector grondverzet, automotive of transport is een pre;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.

Geïnteresseerd in deze vacature?

Meer informatie

Voor meer informatie bel je met dhr. G. Simons op 06-53 26 12 85 (overdag en ‘s avonds bereikbaar) Stuur je C.V. per e-mail naar werken@cfg.nl of per post naar:
Charles Feijts Bedrijfswagens
t.a.v. G. Simons
De Tramweg 1
6121 RX Born

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Over deze vacature

Deze vacature is verlopen en vervuld
  • Dienstverband

    Voltijd

  • Vakgebied

    Management

  • Plaats

    Born, Limburg

  • Geplaatst op

    30 oktober 2023

Geplaatst door

Charles Feijts Bedrijfswagens

Charles Feijts Bedrijfswagens

Hoe werkt onze sollicitatieprocedure?

Stap 1: Solliciteren

Een vacature gevonden die bij jou past? Solliciteren doe je door het sollicitatieformulier in te vullen op de website. De gegevens worden direct doorgestuurd naar de eigenaar van de vacature, er zit geen tussenpersoon tussen.

Stap 2: Beoordeling sollicitatie & vervolgstappen

De eigenaar van de vacature bekijkt elke sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op. Afhankelijk van het soort vacature waarop je hebt gesolliciteerd worden de vervolgstappen bepaald, zoals een vervolggesprek of een assessment.

Stap 3: Start van jouw carrière bij IVECO

Als alles goed is gegaan en jullie beide interesse in elkaar hebben, kun jij aan de slag bij IVECO! We heten je van harte welkom!